sTabilo DakWat BasAH


"AKU DAN PEN STABILO" satu kata nickname yg aku guna untuk facebook aku. tak tau kenapa nama ni mcm ada satu chemistry pada aku. aku bayangkan kalau kebiasaanya kita akan menulis apa2 yg kita nk tulis pada hasil serbuk kayu, tp skrg ni kita boleh tulis apa2 yg kita nk tulis pada berjuta pixel yg ada depan mata ni disertakan sekali dengan pelbagai aplication. walaupun skrg ni dh typing je n keluar lah berjuta kata yg nk diluahkan tp stationary basic pada elemen penulisan. tp kini "AKU DAN PEN STABILO" hadir dengan the blogger series, JADI berjuta pixel yg ada kat depan mata ni akan aku cuba untuk meluahkan pandangan dari bebola mata (nyum nyuum) n otak coral aku yg keras ni dari apa yg aku lihat n baca. setiap org ada pandangan tersendiri kan n tak semuanya yg berlaku n dilakukan org lain tu semuanya betul walaupun diterima umum.. apa yang kita tngok cantik n menarik, tak semestinya cantik n menarik serta da bomb pada pandangan org lain. mata pun boleh menipu kita, pada apa lagi yg kita boleh percayakan.. DUNIA oH DUNIA...

0 comments:

Post a Comment