bAnkIslam@yaHudi.c0m???

mak aihhh, biar betul ini punye bank islam!?? mcmana la diorg ni ada venture ngan ejen yahudi. tp hakikatnya mmg yahudi lama dah bertapak kat malaysia ni. bukti!??? tu haaa kat pulau pinang. ada perkuburan n nama jalan ala2 yahudi (maybe skrg dah tukar kot)
haa berbalik pasal bank islam ni, aku pun bru je terjumpa tadi masa tangan ni mengatal search web2 kat jutaan pixel depan aku ni. tup tuuup ada tajuk artikel giler bapak gempak tapi dah lapuk jugak la coz artikel tu tahun 2008 huhuu. agaknya org2 yahudi ni dah masuk islam kot bila kat malaysia ni heheh.Klik untuk kepastian: http://www.bankislam.com.my/Pewani.aspx
wah kah kaahh kahh ada plak syiling yahudi gambar hanukah dalam banner website bank islam?? takkan tak perasan kot kakitangan bank islam ni or saje2 je nak flashing cari publisiti kui2x. rilex!!! jgn cepat melenting ngan sindiran tu. tp aku rasa yahudi mmg ada venture la sama ini bank islam or yahudi dah bg berapa jo0oota duit pada bank ni untuk kerja2 flashing banner website ni.

sejarah mungkin mengajar kita AGAR sentiasa waspada bahawa yang bertudung itu bukan semuanya ISLAM. Malah kalau segala yang ujud di dalam tahun ISLAM HADHARI ini, maka perlu di perhalusi terlebih dahulu. Siang jadi IMAM, malam sentuh bahu. Yang haram boleh jadi halal.

Memandangkan ketika ini, Wang dari Singapura yang mencurah curah masuk ke Malaysia untuk segala projek pembangunan dan penstruktur semula perniagaan yang rugi, maka perlunya kita berjaga jaga.

Kerana ALPA, maka kita gagal membezakan antara WANG HARAM DAN HALAL KERANA STRUKTUR DAN BENTUKNYA ADALAH SAMA.

bank islam oh bank islam!!!!!

0 comments:

Post a Comment